Arhiiv kuude lõikes: detsember 2010
Kolmteist
Meil jäi pooleli töö Galaktikat näitava programmiga. Jätkame sellega tegutsemist, lisame tähele lisaandmed – tähe värvi. Parem on tähed koondada ehk omaette objekti – galaktikasse. Teeme ümber tähe kuvamise, joonistame tõesti tähe kujulised tähed taevasse. Näiteks tähe joonistamiseks teeme lisafunktsiooni … Jätka lugemist
Kaksteist
Räägime täna natuke UMList ehk plokkskeemidest. Objekte kasutavaid programme peab täpselt planeerima, parem on kõik põhjalikult läbimõelda, et keset tööd ei tuleks ootamatuid halbu üllatusi. Selleks on hea koostada plokkskeem – iga objekt (class) eraldi koos oma andmetüüpidega (nimed, arvud, … Jätka lugemist
Üksteist
Täna vaatame veel edasi võimalusi luua graafilisi ehk akendes töötavaid programme. Seekord võtame selleks veidi teise akenderaamistiku nimega wx. #!/usr/bin/python # -*- coding: utf-8 -*- import wx #esmalt teeme raami ehk akna class MinuRaam(wx.Frame): def __init__(self): wx.Frame.__init__(self, None, … Jätka lugemist