Arhiiv kuude lõikes: mai 2011

Kolmkümmend üks

Eelmisel korral jõudsime päris kaugele ja “kivide”kukutamisega tegelev programm töötab edukalt. Mainisin juba otsapidi ka, et lisaks otseselt nähtavale peab programmeerides mõtlema ka veidi kaugemale… “Kivide kukutaja” algsel versioonil oli näiteks komme veaga programm lõpetada kui osade “ekraanilt mööda” kukkunud … Jätka lugemist

Rubriigid: Uncategorized | Lisa kommentaar

Kolmkümmend

Jätkame täna Pygame’is asjade liikuma panemist. Mõned lisavõimalused: Teksti kuvamine Pygame programmi algusesse juurde: # lisab määramata kirjastiili kiri = pygame.font.Font(None, 17) # lisab teksti, (255,255,255) on teksti värv – valge # ja (100,100,245) on tekstikasti värv) tekst = kiri.render(‘Tere … Jätka lugemist

Rubriigid: Uncategorized | Lisa kommentaar

Kakskümmend üheksa

Võtame näidiseks ühe lihtsa PyGame näite, milles saab liigutada palli: #!/usr/bin/python # -*- coding: utf-8 -*- bif = “bg.jpg” mif = “ball.png” import pygame from pygame import * pygame.init() ekraan=pygame.display.set_mode((800, 600), 0, 32) taust=pygame.image.load(bif).convert() hiir1=pygame.image.load(mif).convert_alpha() hiir2=pygame.image.load(mif).convert_alpha() x, y = 0, … Jätka lugemist

Rubriigid: Uncategorized | Lisa kommentaar

Kakskümmend kaheksa

Teeme täna väikse katse ja proovime hoopis midagi muud. Visuaalset programmeerimise õppeprogrammi Scratch. Esmalt üks video: Programmi enda leiab aadressilt: http://scratch.mit.edu/ ja allalaadimise http://scratch.mit.edu/download (ei pea kõike täitma).

Rubriigid: Uncategorized | Lisa kommentaar