Arhiiv kuude lõikes: mai 2011
Kolmkümmend üks
Eelmisel korral jõudsime päris kaugele ja “kivide”kukutamisega tegelev programm töötab edukalt. Mainisin juba otsapidi ka, et lisaks otseselt nähtavale peab programmeerides mõtlema ka veidi kaugemale… “Kivide kukutaja” algsel versioonil oli näiteks komme veaga programm lõpetada kui osade “ekraanilt mööda” kukkunud … Jätka lugemist
Kolmkümmend
Jätkame täna Pygame’is asjade liikuma panemist. Mõned lisavõimalused: Teksti kuvamine Pygame programmi algusesse juurde: # lisab määramata kirjastiili kiri = pygame.font.Font(None, 17) # lisab teksti, (255,255,255) on teksti värv – valge # ja (100,100,245) on tekstikasti värv) tekst = kiri.render(‘Tere … Jätka lugemist
Kakskümmend üheksa
Võtame näidiseks ühe lihtsa PyGame näite, milles saab liigutada palli: #!/usr/bin/python # -*- coding: utf-8 -*- bif = “bg.jpg” mif = “ball.png” import pygame from pygame import * pygame.init() ekraan=pygame.display.set_mode((800, 600), 0, 32) taust=pygame.image.load(bif).convert() hiir1=pygame.image.load(mif).convert_alpha() hiir2=pygame.image.load(mif).convert_alpha() x, y = 0, … Jätka lugemist
Kakskümmend kaheksa
Teeme täna väikse katse ja proovime hoopis midagi muud. Visuaalset programmeerimise õppeprogrammi Scratch. Esmalt üks video: Programmi enda leiab aadressilt: http://scratch.mit.edu/ ja allalaadimise http://scratch.mit.edu/download (ei pea kõike täitma).