Arhiiv kuude lõikes: veebruar 2011

Üheksateist

Täna võtame ette taas pooleli jäänud galaktikaprogrammi viimise PyGame moodulile. Võtame aluseks eelmise korra tulemuse. Enne veel võime lihtsustada tähekeste joonistamise meetodi: def taheke(x, y, s): n=int((1+s)/3) return ((x-s, y),(x-n, y-n), (x, y-s), (x+n, y-n), (x+s, y), (x+n, y+n), (x, … Jätka lugemist

Rubriigid: Uncategorized | Lisa kommentaar

Kaheksateist

Vaatasime eelmisel korral PyGame graafikamoodulit, mis võimaldab kiiresti reageerivaid ja ilusaid programme teha, näiteks mänge. Selliste programmide põhituum (akna loomise protseduur ja vajalikud lisateegid) on selline: #!/usr/bin/python # -*- coding: utf-8 -*- # PyGmTest.py import pygame, sys from pygame.locals import … Jätka lugemist

Rubriigid: Uncategorized | Lisa kommentaar

Seitseteist

Kuidas üles ehitada programmi? See on alati vaat et kõige raskem küsimus. Üks joonis selleks mõtteaineks. Edasi vaatame lihtsa PyGame graafikamoodulit kasutava programmi ehitamist thenewboston.com videote näidetel. Seal kasutatavaid piltide asemel võime kasutada järgnevaid: Veel Pythoni Pygame sündmustest. Video ise:

Rubriigid: Uncategorized | Lisa kommentaar