Kakskümmend seitse

Teeme vahelduseks midagi lihtsamat kah.

Teeme käsureapõhise loteriiprogrammi.

Kasutaja kontol on alguses 100 krooni.

Arvuti küsib käsureal kasutaja panust, see peab olema väiksem kui käes olev raha.

Arvuti küsib “õnnenumbrit”.

Arvuti “mõtleb” ühe juhusliku numbri 1..5 vahel, kaasa arvatud.

Kui arvuti mõtles sama numbrit kui “õnnenumber”, siis lisatakse kasutaja kontole 4 kordne panuse summa. Kui numbrid erinevad, siis lahutatakse kasutaja kontolt panuse summa.

Mäng kestab kuni kasutajal on üks ühik või vähem raha kontol.

#!/usr/bin/python
# -*- coding: utf-8 -*-
import random
mangkaib = True
print "Tere tulemast loteriile!"
raha = 100
while mangkaib :
    okei = False
    while not okei :
       panus = int(raw_input("Palju panustad?"))
       if (panus < raha) :           print "Tore, panustasid ", panus, " summas!"           okei = True        else :           print "Panus ei sobi!"     okei = False     while not okei :        onnenumber = int(raw_input("Mis on õnnenumber?"))        if (1 <= onnenumber <= 5) :           print "Tore, su õnnenumber on ", onnenumber, " !"           okei = True        else :           print "Õnnenumber ei sobi!"     voidunumber = random.randint(1, 5)     print "Võidunumber oli : ", voidunumber     if (voidunumber==onnenumber) :        print "Võitsid!"        raha = raha + panus * 4     else :        print "Kaotasid!"        raha = raha - panus     print "Kontol raha:", raha     if (raha <2) :        print "Sul on raha peaaegu otsas! Kaotasid!"        mangkaib = False

Teiseks proovime teha programmi, mis krüpteeriks sõnumi arusaadamatuks või vähemalt raskesti arusaadavaks. Kasulikuks võiks osutuda eelmisel tunnil vaadatud tekstivõimalused:
.swapcase()
.replace(“”, “”)
jms.

Rubriigid: Uncategorized. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar